غواصان دست بسته ملت ایران راهی بهشت شدند

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

غواصان دست بسته ملت ایران

 

راهی بهشت شدند

 

 

506976_488
 
 

امروز پیکرهای 175 شهید خط‌ شکن و غواص عملیات کربلای4 از میدان بهارستان به سمت «معراج‌الشهدا»ی تهران تشییع شدند.این مراسم از ساعت 16 با حضور مردم شهید پرور تهران و مسئولین لشکری و کشوری از مقابل میدان بهارستان درب غربی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش «تابناک»، در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز مراسم تشیع پیکر مطهر 175 شهید غواص و 100 شهید گمنام اقشار مختلف مردم از هم اکنون در میدان بهارستان حضور پیدا کردند.

26 خرداد ماه مصادف با سالروز شهادت 4 تن از سربازان و پیشگامان مبارزه با کاپیتولاسیون آمریکا، یعنی شهیدان بخارایی، امانی ، صفارهرندی و نیک‌نژاد می‌باشد. این مراسم تشییع که با حضور عموم مردم تهران و مسئولین برپا می‌شود با سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان هشت سال دفاع مقدس و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه خواهد بود.

لازم به ذکر است این شهدا که 175 نفر آنها خط شکنان و غواصان عملیات کربلای چهار بوده و 95 شهید دیگر که همچنان گمنام هستند، پس از تشییع مراحل پزشکی احراز هویت را خواهند گذراند و پس از تشخیص، پیکرها به شهرهای این عزیزان فرستاده خواهد شد.

رضایی در پایان گفت: از همین جا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که ما دنبال حقوق ملت‌ها و انسان‌ها و به دنبال امنیت و آرامش هستیم در عین حفظ منافع ملی هستیم. دنبال مقابله با متجاوزانی که در منطقه هستند از اسرائیل تا عربستان. ما امروز پرچم امینت را بلند کرده‌ایم و می‌گوییم تجاوز و ترورسیم باید تمام شود. نگویند نیروهای حزب‌اللهی می‌خواهند در این کشور جنگ درست کنند. ما دنبال آرامش و امینت هستیم اما نمی‌خواهیم با دست باز شرف ما را زیر پا بگذارند و ما را تسلیم کنند هیهات من الذله…دنیا مطمئن باشد، تا رهبری و ولایت فقیه در این کشور هست، تا شهادت طلبی در این کشور هست هیچ کشوری نمی‌تواند به ایران اسلامی حمله کند. پس بنشیند و فکرهای خود را روی هم بگذارید و چه در فتنه داخل کشور و چه تجاز در خارج کشور، هر کاری می‌خواهید انجام دهید، کمی فکر کنید تا پشیمان نشوید.

لحظه به لحظه با تشییع 175 شهید دست بسته خط شکن+ نقشه راه مراسم تشییع

16:20جمعیت حاضر در این مراسم یکصدا سرود معروف «کجایید ای شهیدان خدایی» را زمزه می‌کنند. همچنین مداحان اهل بیت در حال مدیحه سرایی هستند و گروه‌های خودجوش مردمی پوسترها و تصاویر شهدا را در بین مردم توزیع می کنند. مردم در حالی که همچنان منتظر آغاز مراسم هستند اقدام به سر دادن شعارهای ضد آمریکایی چون «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» می‌کنند. 

لحظه به لحظه با تشییع 175 شهید دست بسته خط شکن+ نقشه راه مراسم تشییع

تو را من چشم در راهم شباهنگام که میگیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی
وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم
تو را من چشم درراهم…..
لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
جانم به فدای آنها؛ خدایا این دسته گل های پرپر را از امت ما بپذیر
سلول به سلول ما و ثانیه به ثانیه تاریخ ما به این شهیدان مدیون است
اینکه دست بسته شهید شدند خیلی ناراحت کننده است. اولین باری بود که در مراسم شهدا شرکت کردم خیلی حس خاصی داره.
شهادت هنر مردان خداست
در پاسخ به این دوستمون بابت حرمت شهدا آیا فقط پوشش حرمت شهداست ؟ ایا دزدی رانت های میلیاردی . اختلاس های وحشتناک . دروغ و تهمت . و هزار موارد دیگر حرمت شهدا نیست
احیاهم عند ربهم یرزقون
ایکاش اونایی که به جان بیت المال افتادن یکم خجالت بکشن
شما هنوز هم رزمنده هستید شما هنوز اولین خاکریز ما در مقابل دشمن هستید شما در دنیای خاکی ما نیستید ولی شهادت شما و رزم شما و ایثار و فداکاری شما مهمترین دلیل امنیت ما میباشد و خواهد بود و این نشان از زنده بودن شهید و راز ماندگار شهادت است.
 من واقعا از دیدن شما خجالت میکشم
حفظ حرمت شهدا با رفتار و پوشش و حجابمان در مراسم امروز واجبه
شهدا در قهقهه مسانه شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند
|

صد دانه یاقوت با دست بسته
در بین تابوت با جسم خسته
خیلی غریب است یاقوت در خاک
او آسمانی است فرزند افلاک
یاقوتها را در خاک و خاشاک
دستی نهان کرد از قوم ضحاک
یاقوتها را در خاک می کاشت
افسوس یاقوت جان در بدن داشت
او خاک می ریخت او دست و پا زد
نه دست و پا نه ! انگشت و پا زد
حیف است رحمی رویش چه زیباست
اهل زمین نیست غواص دریاست
سرخ است و گلگون نامش شهید است
با استخوانی از ره رسیده است
 رده ایم
شهدا شرمنده روی شما هستیم
مارا ببخشید
  روحشون شاد ! اشكم بند نمياد با ديدن اين تصاوير! شهداى مظلوم ما رو هم دعا كنيد
چه سرو قامتانی فدا کرده ایم
شهدا شرمنده روی شما هستیم
مارا ببخشید

در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/509536/%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B4%DB%8C%DB%8C%D8%B9-175-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AE%D8%B7-%D8%B4%DA%A9%D9%86-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%AA%D8%B4%DB%8C%DB%8C%D8%B9 © www.tabnak.ir

Comments are closed.