اسلام بدلی را آمریکا در مقابل «اسلام ناب» ساخته است

بسم الله الرحمن الرحیم

   اسلام بدلی را آمریکا در مقابل «اسلام ناب» ساخته است

 

 

منبع مطلب خبرگزاری فارس

یکی از محور مصاحبه نماینده ولی فقیه در سپاه

نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها 3 مدل از اسلام را ترویج می دهند تا جایگزین ایده امام و رهبریکنند، گفت: علما باید توجه داشته باشد که اسلام بدلی را آمریکایی‌ها برای مقابله با اسلام ناب ساخته‌اند.

اسلام شیعی افراطی یکی از مراجع، اسلامی آمریکایی است

وی افزود: یکی، اسلام تکفیری افراطی عربستان سعودی است. دوم اسلام سکولاریزه شده ترکیه و سوم اسلام شیعی افراطی است که یکی از مراجع آن را ترویج می‌کند. این اسلام شیعی افراطی 2 گرایش دارد یکی توهین مستقیم به مقدسات اهل سنت و دوم ترویج عزاداری‌های سکولار خنثی، بی‌خاصیت و خشن. متاسفانه ضربه‌ای که این تفکر(اسلام شیعی افراطی) بر اسلام می‌زند کمتر از جریانات دیگر نیست.

چرا باید امام حسین(ع) را با قمه معرفی کنیم

سعیدی تاکید کرد: امروز وقتی می‌توانیم اهل بیت را با شیوه‌های درست معرفی کنیم چرا باید امام حسین(ع) را با قمه معرفی کرد و چرا باید به مقدسات اهل سنت توهین کنیم؟

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ما در جهان اسلام به اهل سنت در غزه بیشترین کمک را کردیم، اینها هیچ پناهگاهی جز ایران نداشتند و همه دنیا این را فهمیدند. این بزرگترین خدمت به اهل بیت است که یک مجموعه بینوا که زیر چکمه‌های پولادین رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زند را حمایت کنید، اگر ایران نبود چه بلایی سر آنها می‌آمد و آیا از غزه چیزی باقی می‌ماند؟

* ایران با یک دست به جریان اهل سنت در غزه و با دست دیگر به حزب‌الله کمک می‌کند

وی با اشاره به حمایت ایران از مسلمانان شیعه و سنی در جهان گفت: لذا ایران با یک دست به جریان اهل سنت در غزه و فلسطین کمک می‌کند و از یک طرف هم به حزب‌الله به عنوان جریان انقلابی بالنده. هم حزب‌الله و هم حماس دارای تفکرات ضدصهیونیستی و ضد استکباری هستند و شعار رهبری و امام این است که از هر مظلومی در دنیا حمایت کنیم.

سعیدی با بیان اینکه راه مقابله با این 2 لایه انحرافی اسلام شیعی افراطی، تنویر افکار عمومی و معرفی این جریانات است، اظهار داشت: برخی از این سی‌دی‌های گویندگان شبکه‌های ماهواره‌ای انگلستان را هر فرد ناآگاهی ببینید، ضد شیعه می‌شود زیرا آنقدر برخی از کلمات آنها وقیح است که دیگر نیازی نیست دیگران پول بدهند وهابی تربیت کنند، هرکسی اینها را ببیند ضد شیعه می‌شود. آن وقت این خدمت به شیعه است؟

* امروز در اوج قدرت و عزتیم

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اگر در لابلای این مسائل خشونت بوجود می‌آید و تلفاتی داده می‌شود مقصر این خون‌ها چه کسانی هستند؟ امیرالمومنین برای حفظ وحدت از حقوق حقه خود گذشت. ما امروز در اوج قدرت و عزتیم و راهکارهای مختلفی برای ترویج اهل بیت داریم. این همه سایت و شبکه و امکان چاپ هست ما باید فضائل اهل بیت را معرفی و به مظلومین کمک کنیم.

* گفتمان اسلام شیعی افراطی گفتمانی انحرافی است

سعیدی با بیان اینکه تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم مهم است، گفت: منبری‌ها و صداوسیما و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در افشای عوارض این مسائل دارند. خیلی از این خشونت‌ها ناشی از همین تندروی‌هاست و تصورشان این است که این گفتمان حکومت اسلامی است. نخیر این گفتمان حکومت نیست بلکه گفتمان انحرافی است که ممکن است برخی افراد به خاطر سوءبرداشت چنین حرف‌هایی بزنند.

* به حزب‌الله و حماس گفتیم در دام اخوان المسلمین و ترکیه قرار نگیرند

وی در ادامه با بیان اینکه کمک ما به حماس و حزب‌الله پشتیبانی معنوی است، تصریح کرد: این پشتیبانی معنوی همین تبادل گفتمانی است، همین که ما به آنها می‌گوییم در دام جریان اخوان المسلمین و ترکیه قرار نگیرید.

* ترکیه در آشوب‌های سوریه ضربه زیادی به فلسطین وارد کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: ترکیه اشتباهات بزرگی داشته است و در آشوب‌های سوریه ضربه زیادی به فلسطین وارد کرد، آنها آمده بودند تا سوریه را به اخوان‌المسلمین ملحق کنند و بتوانند از آن طریق با اسرائیل مبارزه کنند که این نقشه، نقشه آمریکایی بود.

سعیدی ادامه داد: آمریکایی‌ها برداشتشان این بود که کنترل اخوان‌المسلمین به مراتب راحت‌تر از مقابله هلال شیعی است. به اینها القا کردند که مشکل شما هلال شیعی است. اصلا هلال شیعی را چه کسی مطرح کرد؟ ما که دنبال قدرت شیعی در دنیا نبودیم، ما شعار اسلام  دادیم. منتها چون نماد و گفتمان حاکمان جمهوری اسلامی گفتمان نبوی و علوی است آنها تصورشان این است که دشمنان آنها شیعیان هستند در حالیکه بزرگترین خدمت را شیعیان و رهبران شیعه به اهل سنت و اسلام سنتی کرده است.

* یکی از دلایل افزایش پیوستن به داعش اقدامات تفکر شیعی افراطی است

وی همچنین اظهار داشت: ضربه‌ای که تفکر افراطی شیعی به بیداری اسلامی می‌زند ضربه کمی نیست. یکی از عوارض آن تحریک عوامل اهل سنت است. اینکه امروز آقای بان کی‌مون می‌گوید پیوستن جوانان به داعش 70 درصد افزایش پیدا کرده دلیلش انگیزه‌های افراطی‌گری اینهاست، یعنی تصور جوانان این است که این گروهک‌ها انقلابی‌اند و باید به اینها کمک کرد.

 

 

سعیدی ادامه داد: یک عامل دیگر جذب گروه‌های داعش هم این است که می‌گویند شیعیان به خلفا توهین می‌کنند. لذا اینها گسل‌هایی است که نیازی به تحریکشان نیست و این یعنی دشمن را عوضی گرفتن. اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند دشمن را عوض نگیرید همین است، دشمن ما اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: یکی دیگر از عارضه‌های افراطی‌گری، هزینه کردن بیخودی نیروها و امکانات مسلمانان است. پیامد دیگر این قضایا بهره‌مند شدن اسرائیل از این درگیری‌هاست. یعنی اگر یمن را نماد تشیع قرار دهند و عربستان را نماد اهل سنت، می‌شود جنگ نیابتی از دو طرف و خسارت‌هایی که به جهان اسلام وارد می‌شود و دشمن بهره می‌برد لذا حرکت‌های شیعی افراطی پیامدهای زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.