چالشی که عمو پورنگ به راه انداخت

چالشی که عمو پورنگ به راه انداخت
«بوسیدن دست والدین»؛ چالشی برای جوانان خجالتی

«بوسیدن دست والدین» شاید برای بسیاری از جوانان امروزی کار سختی باشد اما عمو پورنگ با راه‌اندازی چالشی قصد دارد این مهم را برای افراد راحت‌تر کند.

خبرگزاری فارس: «بوسیدن دست والدین»؛ چالشی برای جوانان خجالتی

 چالش «بوسیدن دست والدین»؛ چالشی است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) که مرداد ماه سال جاری در حمایت از کودکان غره، کمپینی را با عنوان «کودکان برای کودکان» راه‌اندازی کرده بود، مبدع این چالش در فضای مجازی است.

این مجری صدا و سیما پس از موفقیت در کمپینی که توانست چهره‌های سرشناسی همچون پرویز پرستویی، کمال تبریزی، علی نصیریان‌، پرویز شیخ طادی، سردار مومنی، مرتضی طلایی، علی دایی، امیر قلعه نویی، محمد پنجعلی، افشین پیروانی، کامران نجف زاده، بهنوش بختیاری، کمند و سپند امیر سلیمانی، سحر دولتشاهی، لیلا بلوکات، امیر علی دانایی، رضا بنفشه خواه، حسین یاریار، مجید قناد را جذب کند، حالا از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواسته ضمن بوسیدن دست والدین خود، از این لحظه عاطفی عکس بگیرند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

داریوش فرضیایی درباره ثمره این چالش نوشته: نکته مهمی که بواسطه این حرکت می‌تواند در خانواده‌ها رخ بدهد، نزدیکتر شدن و صمیمی‌تر شدن فرزندان به والدین است.
فرزندان ما وقتی محبت و عشق را در آغوش ما ببینید دیگر نیازی ندارند برای جبران کمبودها به محیط بیرون و افرادی نارفیق پناه ببرند. وقتی احساس همدلی و نزدیکی وجود داشته باشه بچه ها دیگه مجبور نمیشوند درد و دلهاشون و حتی رازهاشون را به دوست یا رفیقشون بگن.

وی همچنین در پاسخ به افرادی که از بوسیدن دست والدینشان احساس خجالت می کنند چنین توضیح داده: جالبه اکثرا نوشتید خجالت می‌کشیم یا رومون نمیشه دست پدر و مادرمون رو ببوسیم اما آن ها بارها شده قربون صدقه ما رفتن و حتی در آغوشمون کشیدن…

چطور حاضریم عکسهای مختلف از خودمون یا هر چیز دیگه ای بذاریم ولی بوسیدن دست والدین رو نه؛ چون خجالت میکشیم…!؟ یعنی چالش بوسیدن دست والدین ارزشش کمتر از چالش…….می‌باشد..!؟

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931107000036#sthash.yztHCyF4.dpuf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.