حمید لولایی در نقش یک روحانی

حمید لولایی در نقش یک روحانی   

  منبع مطلب  :  خبرگزاری شبستان

چند بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی اضافه شدند.

 ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه نوشت: در حالی که فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته در تهران آغاز شده به تازگی بازیگرانی چون حمید لولایی، حسین محب اهری، رابعه اسکویی، شیوا خسرو مهر، علی کاظمی و کیانوش گرامی به جمع بازیگران اضافه شده اند. پیش از این حضور امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، برزو ارجمند و سحر قریشی در «سه بیگانه در سرزمین ناشناحته» قطعی شده بود. نکته قابل توجه در خصوص این فیلم حضور حمید لولایی در نقش یک روحانی است. این فیلم چند بازیگر دیگر نیز دارد که بزودی انتخاب می شوند.

اولین فیلم بلند سینمایی مهدی مظلومی داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه هایشان را به هم می ریزد.

فهرست دیگرعوامل اصلی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته!» عبارتند از: کارگردان: مهدی مظلومی، نویسندگان: مهدی مظلومی، امیر برادران، مدیر تولید: مجتبی متولی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سید علی هاشمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، طراح گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: امیر شاهوردی، تدوین: کاوه ایمانی، عکاس: احمدرضا شجاعی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر تدارکات: حمید پرهیز. تهیه کننده: مسعود ردایی

پایان پیام/

2 comments on “حمید لولایی در نقش یک روحانی

  1. Asghar Shahverdi گفت:

    بسیار زیبا بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.