هشدار وزارت اطلاعات به تفرقه افکنان

ارسال به دوستان
در بیانیه‌‌ای مطرح شد
مقابله وزارت اطلاعات با هرگونه اختلاف‌افکنی میان مسلمانان/ ضرورت وحدت میان شیعه و سنی

وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای بر لزوم وحدت بین شیعیان و اهل سنت تاکید و اعلام کرد که با هرگونه اختلاف افکنی بین مسلمانان مقابله خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: مقابله وزارت اطلاعات با هرگونه اختلاف‌افکنی میان مسلمانان/ ضرورت وحدت میان شیعه و سنی

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، وزارت اطلاعات بیانیه‌ای را درباره هفته وحدت منتشر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا رسول‌الله، السلام علیک یا محمدبن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم
هفته وحدت یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که همواره دغدغه اسلام و سرافرازی مسلمین را داشت، او که از اختلاف‌افکنی بین مسلمین توسط دشمنان اسلام به سختی رنج برده و همواره منادی وحدت جهان

اسلام در طول عمر با برکت خویش بود.
مقام معظم رهبری (دام ظله) نیز بر راه و اندیشه وحدت آفرین امام (ره) تاکید و بیش از هر زمان دیگر اهمیت و ارزش وحدت بین مسلمین جهان، شیعه و سنی، عرب و عجم را بر همگان آشکار ساخته است.
شاید در گذشته دشمنان قسم خورده اسلام می توانستند نقشه‌های پلید خود را مخفی نگه دارند. ولیکن امروزه شیطنت آنها از جمله تشکیل گروه های تکفیری، با همت مسلمانان بصیر در جهان اسلام افشاء شده و شیعه و سنی در برابر منافقان زمان گروه‌های تکفیری قد علم کرده و برای مقابله با آنها اقدام می‌نمایند.
جهان کفر همواره از وحدت بین شیعه و سنی و تمام مسلمانان جهان وحشت دارد و خوب می‌داند که این وحدت منجر به عزت و بزرگی جهان اسلام خواهد شد. لذا تلاش و سرمایه گذاری آنها برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان به ویژه بین برادران اهل سنت و شیعه می‌باشد.
ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) وزارت اطلاعات براساس وظیفه ذاتی خود با اطلاع دقیق از نقشه‌های شیطانی دشمنان اسلام، بر وحدت بین شیعه و سنی پای فشرده و با هرگونه اختلاف افکنی بین مسلمانان مقابله خواهد کرد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931016001456#sthash.bf3kRTK4.dpuf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.